Akuten, Östersund

Om Akuten, Östersund

Akutmottagning öppen för alla specialiteter på jourtid helger, kvällar och nätter.

Fältjägargränd,831 83 Östersund - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Akutverksamhet vid sjukhus, barn- och ungdomskirurgi, Akutverksamhet vid sjukhus, barn- och ungdomsmedicin, Akutverksamhet vid sjukhus, barn- och ungdomsortopedi, Akutverksamhet vid sjukhus, barn- och ungdomspsykiatri, Akutverksamhet vid sjukhus, gynekologi , Akutverksamhet vid sjukhus, infektion, Akutverksamhet vid sjukhus, internmedicin, Akutverksamhet vid sjukhus, kirurgi, Akutverksamhet vid sjukhus, käkkirurgi, Akutverksamhet vid sjukhus, neurologi, Akutverksamhet vid sjukhus, ortopedi, Akutverksamhet vid sjukhus, specialiserad vård, Akutverksamhet vid sjukhus, våldtagna kvinnor, Akutverksamhet vid sjukhus, ögonsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, öron-, näs- och halssjukvård, Akutverksamhet, primärvårdsjour

Akuten, Östersund