Karlavägen 89, Stockholm

Victoriakliniken City

Victoriakliniken har expanderat och öppnat på Karlaplan, centralt i Stockholm. På Victoriakliniken City konsulterar Dr. Charles Randquist, Jessica Gahm och Dr. Marie Jaeger. Våra plastikkirurger har lång erfarenhet inom både estetisk- och rekonstruktiv plastikkirurgi och har utbildats av, samt arbetat tillsammans med, Dr. Charles Randquist under flera års tid.

Utöver konsultationer, erbjuder Victoriakliniken City laser-, hud och injektionsbehandlingar samt hudvård från Zo Skin Health och Noon Aesthetics. På kliniken kan du även konsultera med våra sjuksköterskor och auktoriserade hudterapeuter.

Vi stävar efter klassisk, mjuk och naturlig skönhet

För oss är det alltid viktigt att nå naturliga och långvariga resultat, som du känner dig nöjd och tillfredsställd med. Vi möter dig i en varm och harmonisk miljö, och med hjälp av hög kompetens, modern teknik och känsla för estetik hittar vi de bästa lösningarna för just dig.

Alla ingrepp som vi gör utgår från vår värdegrund och våra garantier:

ETISKT - Vi opererar patienter med sunda önskemål, som är väl införstådda med ingreppen och vilka resultat de kan förvänta sig.

ESTETISKT - Vi strävar efter att uppnå ett harmoniskt och symmetriskt resultat som är proportionerligt och i balans med varje patients unika mått och anatomiska förutsättningar.

VÄLPLANERAT - Varje operation planeras ytterst noggrant. Smärtlindring och eftervård skräddarsys för varje ingrepp för att optimera säkerheten.

KOMPETENT - Alla våra operationer genomförs av våra specialistutbildade plastikkirurger enligt fasta, väl beprövade och mycket effektiva, säkra tekniker.

LÅNGVARIG RELATION - När operationen är genomförd påbörjas en skräddarsydd eftervård, med ett flertal återbesök. Vår relation avslutas inte när sista stygnet är satt. Tvärtom, då påbörjas den!

Victoriakliniken City erbjuder:

• Oönskad hårväxt

• Ojämn hudton och hudtextur

• Hudföryngring

Hudvårdsbehandlingar:

På Victoriakliniken utför vi allt från klassiska ansiktsbehandlingar med produkter från Zo Skin samt Noon Aesthetics till avancerade behandlingar med kemiska peelingar, microneedling, dermaprasion, laser, samt Morpheus8.  Varje behandling skräddarsys efter kundens behov för att uppnå bästa resultat.

Injektionsbehandlingar:

• PRP Hår & Ansikte

Funktionsmedicin

Blodtester för:

Magtarmbesvär

IBS, Celiaki, Crohns sjukdom, diarréer, förstoppning, magkatarr, reflux, uppblåsthet

Muskuloskeletala sjukdomar

Ledvärk, artros, artrit, hälsenetendinos, fibromyalgi

Övervikt & Metaboliska sjukdomar

Övervikt, type 2 diabetes, svårighet att gå ner i vikt, sköldkörtelsstörningar

Andningsvägar

Långvarig hosta, astma, rinit, kronisk bihåleinflammation

Hud

Acne, eksem, psoriasis, hudutslag, urtikaria

Neurologiska

Kronisk trötthet, huvudverk, migrän, kognitiv nedsättning, ADD, ADHD

Kardiovaskulära sjukdomar

Såsom hypertoni, kranskärlssjukdom och stroke

Immunrelaterade sjukdomar

Hepatit C, cancer, autoimmuna störningar

Varmt välkommen till oss på Victoriakliniken City!

Informationen uppdaterades 08:51 - 24 nov, 2023

Charles Randquist