1.83

Optalux Ögonklinik Östermalm AB

Karlavägen 60,,STOCKHOLM

Optalux Ögonklinik Östermalm AB

Optalux Ögonklinik är en specialistmottagning för ögonsjukdomar med uppdrag från Stockholms läns landsting. Undersökning på ögonmottagningen bokas enklast med egenanmälan utan remiss via www.optalux.se/ogonmottagning Det går även bra att ringa oss för tidsbokning. Ingen drop-in. Patientavgift enligt landstingstaxa. Frikort gäller. Ögonlaser för att slippa glasögon och kontaktlinser utförs privat. För mer information besök www.optalux.se

Informationen uppdaterades 09:34 - 28 okt, 2020

Logga - Kry

1.83 / 5

17 nov, 2020 Birjer L. skrev:

Går inte att mejla. Korta telefontider för fakturor och annat.

10 nov, 2020 Marie J. skrev:

Jättetrånga lokaler och bristande hygien, dåligt bemötande av personalen. Mentalt frånvarande läkare som varken introducerade sig vid besöket eller lyssnade på mig när jag försökte förklara mina symptom. Undersökning tog max någon minut, läkaren bokade snabbt ett återbesök utan att jag behövde det. Jag fick en känsla av att läkaren var mest intresserad av att få mig tillbaka till mottagningen, helt oseriöst. Optalux Ögonklinik är inget annat än en ögonmottagning på en fin adress. Anlita inte dem!

18 okt, 2020 Per L. skrev:

Bristande hantering av distansering från personalens sida med tanke på COVID-19. Lokalerna är ganska trånga. Läkarens undersökning skedde på några decimeters avstånd utan munskydd, visir eller annan barriär. Jag kunde känna lukten av läkarens andedräkt under undersökningen. Undersökningen gick mycket snabbt. Läkaren introducerade sig inte vid besöket, gav generellt ett ointresserat intryck, och var inte intresserad av att bjuda på några medicinska förklaringar eller anvisningar.