Ameloblast i Sthlm AB - Tandläkare Lena Kristofersson

Om Ameloblast i Sthlm AB - Tandläkare Lena Kristofersson

Ta kontakt med mottagningen för att lista ditt barn. Därefter kallas barnet regelbundet till tandvården.

Tala in ett meddelande på telefonsvararen om vi inte kan svara. Uppge namn och telefonnummer.

När mottagningen är stängd kan du vid akut behov av vård vända dig till Privata munhälsans jourtelefon 070-717 30 00 eller till Vårdguiden på telefon 08-320 100.

Texttelefon:
Grev Turegatan 13A,STOCKHOLM - visa på karta