Folktandvården Karlaplan

Om Folktandvården Karlaplan

Hos oss får barn, ungdomar och vuxna hjälp med allt som rör tänder och munhälsa.

Vi hjälper dig med allt från en vanlig undersökning till mer avancerad tandvård. Hos oss kan du få både förebyggande och akut tandvård. Vi erbjuder bland annat tandblekning, kirurgi och implantatbehandling samt hjälp till dig som är tandvårdsrädd. Orolig för kostnaderna? Hos oss kan du även få Frisktandvård, tandvård till ett fast pris.

Vi har ett nära samarbete med Folktandvårdens specialister. Folktandvården finns inom alla specialistområden och du får tandvård anpassad efter just dina behov.

Vid akuta besvär när kliniken är stängd, vänd dig till Folktandvården Akuten på Fleminggatan 48 (intill Västermalmsgallerian), tel. 08-123 156 80. Du kan också ringa Sjukvårdsrådgivningen, tel. 1177.

Vi har lördagsöppet två gånger i månaden. För mer information, se vår hemsida.

Valhallavägen 148 A, - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 07:00 - 19:00