Narvavägen 30, Stockholm - Visa på karta

Logo Narva Kirurg Center

Om Narva Kirurg Center

Narva Kirurg Center har funnits i ljusa och fräscha lokaler vid Karlaplan sedan år 2011.

Vi bedriver främst avancerad åderbråcksbehandling. Vi gör även alla typer av hudförändringar samt borttagande av centrala venportar på uppdrag av landstinget.

Vård med kundfokus

Vi som arbetar på mottagningen är erfaren personal som alltid har dig som kund i fokus. För oss är det viktigt att du känner dig trygg och att du alltid får det bästa resultatet som möjligt.

Frikort och remiss

Ditt första besök hos oss kostar endast 350 kr eller är gratis om du har frikort. Vi tar även mot remisser från din husläkare.

Vi på Narva Kirurg Center har vårdavtal med Stockholms Läns Landsting och samarbetar även med övriga kommuner och landsting i Sverige.

Välkommen till Narva Kirurg Center!

Informationen uppdaterades 13 februari 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Narva Kirurg Center

Behandling av åderbråck hos Narva Kirurg Center i Stockholm

Vi på Narva Kirurg Center kan behandla åderbråck med moderna metoder. Vi använder de tre huvudteknikerna endovenös laserbehandling, skumbeha...

Behandling av ådernät hos Narva Kirurg Center i Stockholm

Ådernät är spindelliknande blodkärl i hudens yttersta lager som är vanligt förekommande på benen. Ådernät finns hos ca 85 procent av befolkn...

Aterom hos Narva Kirurg Center i Stockholm

Aterom är en ofarlig cysta som innehåller talg och kan finnas vart som helst på kroppen, men vanligast är i hårbevuxet område som t ex hårbo...

Födelsemärken hos Narva Kirurg Center i Stockholm

Vi på Narva Kirurg Center hjälper dig att operera bort födelsemärken (leverfläckar). Friska födelsemärken Friska födelsemärken måste i...

Keratos hos Narva Kirurg Center i Stockholm

Keratos är vanliga och ofarliga hudförändringar som oftast sitter i ansiktet, på bålen och/eller på armarna. Eftersom behandling av kerat...

Lipom hos Narva Kirurg Center i Stockholm

Lipom, även kallad fettknölar, är vanliga godartade tumörer som innehåller normal fettväv. Det är vanligt att man har flera fettknölar o...

Skintags hos Narva Kirurg Center i Stockholm

Skintags är mjuka, hudfärgade eller svagt brunfärgade, hudflikar som ofta sitter i på halsen och i armhålorna. De är helt ofarliga och vanli...

Ärrbildningar hos Narva Kirurg Center i Stockholm

Vi på Narva Kirurg Center behandlar ärrbildningar. Det kan vara ärr som uppstått efter acne, kirurgiska ingrepp, trauma, koppor eller bristn...

Ewa-Lena Hägglund

Anna Tuvstad

Victoria Öhrn

Karta - Narvavägen 30, Stockholm

20:48 - 22 nov, 2018 skrev:

Kände direkt vid konsultationen att jag skulle välja Narva Kirurg C. Har inte ångrat mig. Fått fantastiskt mottagande och behandling.

14:57 - 20 aug, 2018 skrev:

Äntligen kan jag visa mina ben, inga symptom har jag kvar heller. Mycket nöjd med all personal och hela upplevelsen. Tack!

14:52 - 20 aug, 2018 skrev:

Så vänliga sjuksköterskor och jättebra omvårdnad, kände mig otroligt omhändertagen och trygg. Super nöjd med mina ben!

21:29 - 06 jun, 2018 skrev:

Fantastiskt duktig och trevlig personal. Högklassig vård

00:28 - 15 mar, 2018 skrev:

Jag opererades för åderbråck 2013 på Narva kirurgcenter. Resultatet blev väldigt bra. Fräscha lokaler och proffesionellt bemötande gjorde det hela till en bra upplevelse. Kan varmt rekommenderas

15:41 - 13 feb, 2018

14:41 - 22 dec, 2017 skrev:

Har gjort åderbråcksoperation på båda benen. Även kramper i ben och fötter har varit borta efter operation. Jag är verkligen nöjd.

23:11 - 10 sep, 2017

18:10 - 21 mar, 2017 skrev:

Tog bort en porth a cath och ärret är i princip osynligt, snyggare nu än när jag satte in den!
Supernöjd!

10:01 - 19 jan, 2017 skrev:

Har gjort åderbråcksoperation på båda benen. Super nöjd med allt. Rekommenderas varmt.

11:45 - 17 jan, 2017 skrev:

Jag har varit på kliniken på grund av mina åderbråk och jag är mycket nöjd.
Underbar, hjälpsam och professionell personal från första stunden. Läkaren var mycket trevlig och jag fick ett mycket bra bemötande. Jag fick också bra information om mitt problem.
Lokalerna är mycket fräscha och fina .
Jag rekommenderar gärna den här klinik.

12:11 - 28 maj, 2016 skrev:

Fint bemötande, kvalité och kompetens är utmärkande för kliniken. Jag är mycket nöjd!

08:19 - 01 okt, 2015 skrev:

Jag har varit hos Narva Kirurg Center med div hudproblem och har fått jättebra hjälp. Blev väldigt bra bemött av både sköterskorna och läkaren. Rekommenderas varmt!! Mvh Håkan

• Fråga ställd 10:52 25 nov 2018

Hej Kjell Enström har fått insprutningar för åderbråck. Nu har han fått förhårdnad på insprutningsstället, som ömmar och stretar. Behöver det åtgärdas eller är det övergående? Han har haft stödstrumpor efter sprutorna.

Narva Kirurg Center svarar:

Hej Kjell! Tack för ditt meddelande. En svullnad/förhårdnad vid ett insticksställe kan vara en helt normal reaktion efter behandling men för att kunna göra en individuell bedömning skulle vi i första hand behöva komma i kontakt med dig per telefon. Vänligen tag kontakt med oss på telefon 08-666 20 30. Vi har sjuksköterskerådgivning via telefon dagligen mellan kl:13:00-15:00. Med vänlig hälsning, Matilda Ericson, Leg Sjuksköterska.

• Fråga ställd 16:45 23 aug 2018

Jag har opererat mina åderbråck tidigare och har ärr i ljumsken efter strippning. Åderbråcken har dock delvis kommit tillbaka. Går det att få laserbehandling även om man är opererad med strippningsmetoden?

Hej Ingalill!

Tack för ditt mail! Det går absolut att behandla på nytt. Vi börjar alltid med en läkarkonsultation med grundläggande bedömning och eventuell rekommendation av behandling. Välkommen att ringa oss för tidsbokning på 08 666 20 30.

Med vänlig hälsning Carolina, sjuksköterska

• Fråga ställd 12:36 24 apr 2018

Hejsan
    Har gjort så kallad IPL på benen för ca 1 månad sen, hemma, inte på klinik. Undrar om jag kan göra en ådernätsbehandling hos er ganska snart ändå?
    Med vänlig hälsning, malin

Hej Malin!

En månad efter IPL behandling kan man göra ådernätsbehandling, så absolut! Vänligen ring oss på 08 666 20 30 för bokning av tid!
    Med vänlig hälsning
    Carolina
    Sjuksköterska
    Narva kirurg center

• Fråga ställd 14:11 11 mar 2018

Hej, vad skulle det kosta ungefär, att ta bort två mindre ateromer (ansiktet)?

Hej Frida,
    Tack för ditt mejl.
    1-2 atherom kostar 3000kr
    VG kontakta oss på numret 08-6662030 för tidsbokning.
    Hälsningar
    Sjuksköterska Javiera

• Fråga ställd 23:10 29 jan 2018

Hejsan!
    Jag vill gärna operera bort växande ömmande (lipom?)
    Kommer ni analysera vävnaden sen?

Hej,

Vi har inte avtal med landstinget vad gäller hudförändringar så som lipom och kan därefter inte ta något vänvadsprov. Du kan dock träffa en av våra läkare för konsultation, bedöms hudförändringen som ofarlig kan kirurgen ta bort den, man betalar själv för denna behandling. Önskar du boka tid eller har några frågor är du välkommen att kontakta oss på nummer 08-6662030.

Mvh,
    Anna