4.92
Öppet idag från 08:00

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Stockholm

Narvavägen 30, Stockholm

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Stockholm

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center har funnits i ljusa och fräscha lokaler vid Karlaplan sedan år 2011. Vi ar specialiserade inom åderbråck och erbjuder smidig, säker och skonsam åderbråcksbehandling.

Vård med kundfokus

Vi som arbetar på mottagningen är erfaren personal som alltid har dig som kund i fokus. För oss är det viktigt att du känner dig trygg och att du alltid får det bästa resultatet som möjligt.

Frikort och remiss

Vid nybesök/konsultation med ultraljud kostar besöket i Stockholm 350 kronor utan remiss, 150 kronor med remiss eller frikort.

Vi på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center har vårdavtal med Stockholms Läns Landsting och samarbetar även med övriga kommuner och landsting i Sverige.

Välkommen till Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Stockholm!

Informationen uppdaterades 08:50 - 29 jun, 2020

Frågor och svar

Fråga ställd 20:20 - 14 maj, 2019

När kommer ni till Östersund för konsultation nästa gång?

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Stockholm svarar:

Hej Jens, vi har inga fler tillfällen innan sommaren. Vi kommer vara åter i Östersund till hösten. Annonser kommer komma löpande så håll utkik! Alternativt kan du få komma till Sundsvall på undersökning. Vi kan nås på nummer 08-666 20 30 Önskar dig en fin vecka! Viktoria

Fråga ställd 16:07 - 22 apr, 2019

Hej! Vad kostar en åderbråcksoperation undrar Anne-Marie

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Stockholm svarar:

Hej Ann-Mari! En operation kostar ca: 1 ben, från 23.000 kr 2 ben, från 30 000 kr Exakt pris får man efter en konsultation med en av våra kirurger. Mvh Viktoria

Fråga ställd 14:02 - 20 mar, 2019

Hej, Jag har ett Lipom i pannan (va 15 mm bred). Kan ni hjälpa mig att ta bort den och vad kan det kosta? Vänligen tobias

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Stockholm svarar:

Hej Tobias! Tack för ditt mail! Vi kan hjälpa dig med detta. Vänligen rings oss på 08-666 20 30 för mer info samt ev tidsbokning. Med vänlig hälsning Carolina Sjuksköterska

Fråga ställd 10:52 - 25 nov, 2018

Hej Kjell Enström har fått insprutningar för åderbråck. Nu har han fått förhårdnad på insprutningsstället, som ömmar och stretar. Behöver det åtgärdas eller är det övergående? Han har haft stödstrumpor efter sprutorna.

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Stockholm svarar:

Hej Kjell! Tack för ditt meddelande. En svullnad/förhårdnad vid ett insticksställe kan vara en helt normal reaktion efter behandling men för att kunna göra en individuell bedömning skulle vi i första hand behöva komma i kontakt med dig per telefon. Vänligen tag kontakt med oss på telefon 08-666 20 30. Vi har sjuksköterskerådgivning via telefon dagligen mellan kl:13:00-15:00. Med vänlig hälsning, Matilda Ericson, Leg Sjuksköterska.

Fråga ställd 16:45 - 23 aug, 2018

Jag har opererat mina åderbråck tidigare och har ärr i ljumsken efter strippning. Åderbråcken har dock delvis kommit tillbaka. Går det att få laserbehandling även om man är opererad med strippningsmetoden?

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Stockholm svarar:

Hej Ingalill! Tack för ditt mail! Det går absolut att behandla på nytt. Vi börjar alltid med en läkarkonsultation med grundläggande bedömning och eventuell rekommendation av behandling. Välkommen att ringa oss för tidsbokning på 08 666 20 30. Med vänlig hälsning Carolina, sjuksköterska

Boka behandling

Antikroppstest för covid-19
hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Stockholm

Vill du testa dig för att se om du har haft corona? Vi på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Stockholm erbjuder antikroppstest f...

Åderbråck
hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Stockholm

Hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Stockholm kan du få hjälp om du besväras av åderbråck. Vad är åderbråck? Åderbråck ...

Åderbråcksoperation
hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Stockholm

Vi på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center kan behandla åderbråck med moderna metoder. Vi använder de tre huvudteknikerna endovenös ...

Behandling av ådernät
hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Stockholm

Ådernät är spindelliknande blodkärl i hudens yttersta lager som är vanligt förekommande på benen. Ådernät finns hos ca 85 procent av befolkn...

Ytliga ådror på händer och dekolletage
hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Stockholm

Om du besväras av ytliga ådror på händer och dekolletage kan du få hjälp med behandling hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center. ...

4.92 / 5

21 okt, 2020 Josefin F. skrev:

Bra bemötande. Känns proffsigt och de vet vad de gör. Man känner sig trygg.

21 okt, 2020 Marte G. skrev:

19 okt, 2020 Ammie H. skrev:

Så fantastiska! Trygga och vänliga!

16 okt, 2020 Undis K. skrev:

16 okt, 2020 Adam L. skrev: