Humlegårdsgatan 17, Stockholm - Visa på karta

• Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Lunchstängt kl 11:45-12:45

Logo Sturebadet Läkarmottagning

Om Sturebadet Läkarmottagning

Varmt välkommen till Sturebadet Läkarmottagning!

Sturebadet Läkarmottagning är en privat specialistläkarmottagning som ligger på Humlegårdsgatan 17 i Stockholms innerstad. Vårt utbud av hälsotjänster vänder sig till alla: privatpersoner, företag och försäkringskunder.

Vi kan erbjuda läkartid hos specialistläkare med korta väntetider.

Vad kostar sjukvården?

Vissa av våra specialistläkare har avtal med landstinget och då kan besök innefattas av högkostnadskort. I övrigt så bekostas sjukvården via sjukvårdsförsäkring, sjukvårdsavtal med företag eller av kunden själv.

Sturebadet Läkarmottagning Hälsoabonnemang – Sveriges mest moderna och heltäckande hälsotjänst

Till privatpersoner erbjuder vi speciellt utvecklade hälso- och sjukvårdstjänster med oslagbar tillgänglighet och personligt mottagande. Basen är en årlig, individuellt anpassad hälsoundersökning hos en allmänläkare, som också är din personliga läkare. Undersökningen ger dig en god bild av ditt nuvarande hälsotillstånd och tillsammans med läkaren tar ni sedan fram en individuell hälsoplan för att uppnå dina mål. Läs mer om vårt hälsoabonnemang.

SLM Företagshälsovård

Vår företagshälsovård innefattar alla tjänster som ett företag kan behöva inom hälsa. Det som gör oss unika är att vi fortfarande har kvar en läkarmottagning dit du och dina anställda kan vända er för att snabbt få hjälp med allt från ett vanligt läkarbesök för förkylning till mer specialiserad vård.

SLM Försäkringskunder

Till vår försäkringsmottagning kan du vända dig om ditt försäkringsbolag har avtal med oss.

Välkommen att höra av dig om du har frågor, så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 30 januari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Sturebadet Läkarmottagning

Hälsokontroll hos Sturebadet Läkarmottagning i Stockholm

På Sturebadet Läkarmottagning erbjuder vi tre olika hälsokontroller: Livsstil, Medium och Large. Alla hälsoundersökningar kan byggas på med ...

Vaccination hos Sturebadet Läkarmottagning i Stockholm

Hos Sturebadet Läkarmottagning erbjuder vi olika typer av vaccinationer, exempelvis mot influensa och TBE. Vad innebär det att vaccinera ...

Friskintyg/Läkarintyg hos Sturebadet Läkarmottagning i Stockholm

Hos oss på Sturebadet Läkarmottagning utfärdar vi läkarintyg, med andra ord ett friskintyg, för privat bruk och inför försäkringar, anställn...

Läkarbesök hos specialistläkare hos Sturebadet Läkarmottagning i Stockholm

Hos oss på Sturebadet Läkarmottagning erbjuder vi läkarbesök hos specialistläkare med korta väntetider. Vad kostar ett läkarbesök hos Stu...

Kostrådgivning hos Sturebadet Läkarmottagning i Stockholm

Den mat du äter och den livsstil du lever har en stor påverkan på din totala hälsa och välmående. På Sturebadet Läkarmottagning erbjuder vi ...

Dr Manizhe Afra

Professor Kerstin Brismar

Endokrinolog

Dr Veronika Bushati

Dr Bengt-Erik Carbin

Urolog. Utför urologisk kirurgi och manliga steriliseringar

Dr Jonas Centergård

Dr Kjell Huddénius

Dr Gun Jörneskog

Endokrinolog

Professor Cecilia Linde

Kardiolog, med rytmrubbningar och hjärtsvikt som spetskompetens

Dr Santiago Lopez

Annika Fahlén

Hälsoutvecklare

Karta - Humlegårdsgatan 17, Stockholm

• Fråga ställd 12:36 02 jan 2020

Hej Jag har en syster som har en hudförändring i ansiktet som hon vill att någon hudläkare tittar på. Tar ni emot patienter utan remiss?
    Med vänlig hälsning,
    Kristina Holm

Hej,
    Vi har ingen hudläkare som arbetar här just nu. Dr Norlén som arbetade här tidigare finns numera på Quality Care på Riddargatan 16.

Hälsningar Sturebadet Läkarmottagning

• Fråga ställd 09:50 12 nov 2019

Har problem med min hårbotten, finns Hudläkare och vad kostar ett besök?

Hej,
    Vi har ingen hudläkare hos längre. Lars Norlén som arbetade här tidigare arbetar numera på Quality Care på Riddargatan 16.

Hälsningar Sturebadet Läkarmottagning

• Fråga ställd 15:08 05 nov 2019

Hej! Vad kostar de olika hälsoundersökningarna?

Hej,
    vi har flera olika hälsoundersökningar och tillval så ring oss gärna på tel. 08-54567130 så berättar vi mer.
    Med vänlig hälsning
    Sturebadet Läkarmottagning

• Fråga ställd 02:53 01 nov 2019

Hello, My
    I'm interested in becoming Dr. Afra's patient. Does she have a contract with the Landsting, and does she speak English?
    Thank you!

Hello,
    Dr Afra has no contract with the Landsting and yes she speaks English.

• Fråga ställd 14:30 25 jun 2019

Jag undrar om man kan söka hjälp hos er för håravfall? Har tappat jätte mycket i nacken och det kliar. Börja få panik. Tittade mig i spegeln och blev rädd.

Hej,
    Det går bra att boka tid för håravfall hos oss. Vår hudläkare heter Lars Norlén. Ett besök gällande håravfall hos honom kostar från 3000 kr.

Vänligen ring mottagningen för tidsbokning.

Hälsningar
    Sturebadet Health Care