Tandläkare Anna-Lena Hernandez

tandläkare-anna-lena-hernandez

Karlavägen 52, Stockholm - Visa på karta

Logo Tandläkare Anna-Lena Hernandez

Östermalm, Stockholm

Välkommen till Tandläkare Anna-Lena på Östermalm!

På Karlavägen 52 på Östermalm i Stockholm erbjuder jag förstklassig tandvård i moderna lokaler för patienter i alla åldrar. Här bemöts du med engagemang, kunskap och bred kompetens.

Jag pratar flytande svenska och spanska.

Om tandläkarpraktiken

Tandläkarpraktiken drivs av mig, Anna-Lena Hernandez, och jag tog examen från tandläkarhögskolan 1973. Direkt efter examen startade jag en egen tandläkarpraktik i Jakobsberg och idag ligger mottagningen i centrala Stockholm.

Har du inte besökt tandläkaren på ett par år?

Det är aldrig för sent att besöka tandläkaren! Jag har stor erfarenhet med äldre personer som hoppat över tandläkaren i ett eller två år.

Jag är ansluten till Försäkringskassan, Sveriges Tandläkarförbund och är medlem i Privattandläkarna.

Kontakta mig gärna för att boka en tid!

Informationen uppdaterades 17 maj 2017 av Vården.se

Behandlingar hos Tandläkare Anna-Lena Hernandez

Allmäntandvård hos Tandläkare Anna-Lena Hernandez i Stockholm

Hos Tandläkare Anna-Lena Hernandez kan du få allmäntandvård i en trevlig och trygg miljö. Vad ingår i allmäntandvården? Hos Anna-Lena...

Vad ingår i allmäntandvården?

Hos Anna-Lena kan barn, ungdomar, vuxna och äldre gå på vanliga tandläkarundersökningar men också få mer avancerad tandvård.

I allmäntandvården ingår bland annat:

• Regelbundna undersökningar
  • Bettskenor
  • Tanduttagningar
  • Tandimplantat
  • Med mera

Välkommen att boka en tid!

Äldretandvård hos Tandläkare Anna-Lena Hernandez i Stockholm

Det är aldrig för sent att besöka tandläkaren! Var det ett par år sedan du besökte en tandläkare? Tandläkare Anna-Lena Hernandez har stor...

Det är aldrig för sent att besöka tandläkaren!

Var det ett par år sedan du besökte en tandläkare? Tandläkare Anna-Lena Hernandez har stor erfarenhet med äldre personer som hoppat över tandläkaren i ett eller två år.

Kontakta mottagningen för att boka en tid!

Tandimplantat hos Tandläkare Anna-Lena Hernandez i Stockholm

Vad innebär tandimplantat? Tandimplantat används för att ersätta en eller flera förlorade tänder. Implantatet består av titanskruvar som ...

Vad innebär tandimplantat?

Tandimplantat används för att ersätta en eller flera förlorade tänder. Implantatet består av titanskruvar som opereras in i tandbenet, och på dessa fästs sedan de konstgjorda tänderna.

Välkommen att boka en konsultation för tandimplantat!

Estetisk tandvård hos Tandläkare Anna-Lena Hernandez i Stockholm

Här utför vi estetisk tandvård! Estetisk tandvård syftar till att förbättra tändernas utseende genom att till exempel: Utföra en tan...

Här utför vi estetisk tandvård!

• Utföra en tandblekning för att bli av med missfärgningar
  • Ersätta skadade tänder
  • Sätta in skalfasader
  • Reglera större mellanrum mellan tänderna

Tandläkare Anna-Lena Hernandez har goda kunskaper i estetisk tandvård och du är varmt välkommen att boka tid för en konsultation!

Karta - Karlavägen 52, Stockholm

• 08:26 - 21 maj, 2018 skrev:

Jag är alltid mycket nöjd efter jag har varit på besök hos Anna-Lena. Tack!