Tandläkare Clas Oscarsson

Riddargatan 12, Stockholm - Visa på karta

Logo Tandläkare Clas Oscarsson

Östermalm, Stockholm

Varmt välkommen till ett professionellt team som gör allt för att ta hand om dig som patient. Vi tar emot dig i Läkarhuset på Riddargatan, Sveriges första läkarhus.

Vi hjälper dig

Vi utför all slags tandvård och samarbetar med specialister och tandhygienister. Vi har modern utrustning och ser till att kontinuerligt vidareutbilda oss.

Du får alltid ett kostnadsförslag innan påbörjad behandling. Kontakta oss för att boka en behandling eller konsultation.

Informationen uppdaterades 26 september 2016 av Vården.se

Behandlingar hos Tandläkare Clas Oscarsson

Clas Oscarsson

Leg. Tandläkare

Karta - Riddargatan 12, Stockholm

• Fråga ställd 17:56 05 maj 2018

Hej, Jag frågade en kompis (Carina Bergqvist, Kiruna, numera Gbg) om en bra tandläkare i Stockholm och hon rekommendera dig. Jag skulle vilja komma på årlig undersökning samt jag har en tand som gick sönder när jag var i Timbuktu, Mali förra året. Den är lagat av mil.tandläkare från El Salvador men hon rekommenderade mig att uppsöka tandläkare vid hemkomst. Nu har jag varit hemma 6 månader så hög tid att försöka få det gjort.
    Har du plats för mig bland dina kunder? Kan jag komma på undersökning?

Tandläkare Clas Oscarsson svarar:

Hej Steffen.

Du är välkommen att ringa min sköterska Ingalill, så ordnar hon en tid åt dig.
    08-611 11 10

Med vänlig hälsning,