Tandläkare Jens Liljefors

• Måndag - Tisdag 08:00 - 17:00
  • Torsdag - Fredag 08:00 - 17:00
Logo Tandläkare Jens Liljefors

Östermalm, Stockholm

Vi är en modern tandläkarpraktik som erbjuder förebyggande, vårdande och mer akut tandvård i en trevlig miljö och med trevlig personal.

Goda vanor är en förutsättning för att kunna förebygga problem. Skulle det redan vara försent har vi dock allt som krävs för att reparera skadan.

För att uppnå målet – en god tandhälsa för alla våra patienter – arbetar vi i ett litet tight team med tandläkare, tandhygienist och tandsköterska. Vi har gott samarbete med specialister vid mer komplicerade fall.

Välkommen att höra av dig om du har både akut behov eller letar efter din tandläkare för att kunna upprätthålla en god tandhälsa och slippa de dyrare utgifter som kan uppstå när skadan redan skett.

Informationen uppdaterades 27 juni 2017 av Vården.se

Behandlingar hos Tandläkare Jens Liljefors

Jens Liljefors

Jens Liljefors

Tandläkare

Jag tog min tandläkarexamen 1998 på Karolinska Institutet. Därefter arbetade jag inom Folktandvården i 8 år. För några år sedan fick jag förmånen att träffa Hans Erik Jonsson och se hur han arbetar. Möjligheten dök upp att börja arbeta på hans klinik, vi fann varandra och när det var dags för honom att trappa ned inför pensionen kändes det rätt att kliva in.

Agnes Birgestam

Agnes Birgestam

Tandhygienist

Annika Fransson

Annika Fransson

Tandsköterska

Karta - Artillerigatan 4,Stockholm

• 11:22 - 07 feb, 2014 skrev:

Jag har opererat bort två visdomständer hos Jens Liljefors, i övre samt undre tandraden. Jag var orolig inför operationen men helt i onödan kan jag säga i efterhand. Professionellt bemötande, smärtfri och effektiv operation samt bra slutresultat. Jag kommer att operera bort ytterligare två visdomständer på samma praktik inom kort och kan varmt rekommendera Tandläkare Jens Liljefors.