Barnmorskemottagning Västra Gästrikland

Om Barnmorskemottagning Västra Gästrikland

Barnmorskemottagningen erbjuder graviditetsövervakning, förlossning- och föräldraförberedelse. Hit kan du komma för preventivmedelsrådgivning samt provtagning vid misstanke om könssjukdom. Det är också barnmorskemottagningen du går till när du blir kallad för gynekologisk cellprovskontroll. Preventivmedelsrådgivning och mödravård är kostnadsfritt. Alla besök sker efter överenskommelse.

Lasarettsleden 4,811 60 Sandviken - visa på karta
Barnmorskemottagning

Barnmorskemottagning Västra Gästrikland

12:56 - 18 nov, 2015 skrev:

Jag har en sprallig helt underbar barnmorska. Och dom andra som jobbar där är alltid trevlig och hälsar och frågar om allt är bra och om man fått hjälp. Så jag kan inget annat än rekommendera detta ställe med dessa anställda! Rosen går till er......