Fabriksgatan 10A, Örnsköldsvik

Team Nordin Tandvård

Varmt välkommen till oss på Team Nordin Tandvård!

Du hittar oss på Fabriksgatan 10A i centrala Örnsköldsvik. Teamet består av två tandläkare och flera tandsköterskor som alla vill att du som patient ska känna dig trygg och omhändertagen. Här finns kvalificerad erfarenhet och utrustning av hög kvalitet. Vi är en del av Praktikertjänst och använder oss av Försäkringskassans ersättningsregler.

Behandlingar hos Team Nordin Tandvård

Hos Team Nordin Tandvård kan du få hjälp med förebyggande och allmän tandvård men också en mängd olika behandlingar:

• Tandlossning
  • Estetisk tandvård såsom tandblekning och tandsmycke
  • Tandreglering
  • Akut tandvård
  • Bettskena mot käkbesvär
  • Tandimplantat

Du kan känna dig trygg hos Team Nordin Tandvård

Vi strävar alltid efter att föra en tydlig dialog med dig för att finna en optimal lösning. Få hjälp med mer akuta besvär eller boka tid för årlig kontroll i en fräsch och modern miljö.

Vi på Team Nordin Tandvård hjälper dig med tandreglering

Om du önskar jämnare tandrader och att korrigera snedställda tänder kan du få hjälp med att skaffa en avtagbar tandställning med "Inman Aligner". Du erbjuds också tandreglering med den avtagbara skenan "Clear Correct".

Så hittar du till oss på Team Nordin Tandvård

Du har möjlighet att ta dig till mottagningen med buss eller bil. Parkering finns tillgänglig i närheten i ICA:s parkeringsgarage. Ett annat alternativ är att parkera vid Rådhusparkeringen.

Kontakta oss på Team Nordin Tandvård i Örnsköldsvik för att boka tid redan idag!

Informationen uppdaterades 16:17 - 27 jan, 2023

29 jun, 2021

Väldigt trevlig personal som verkligen ser till patientens behov.

0660-1#### Visa nummer