Storgatan 25, Örnsköldsvik

Nolatandläkarna Team Ulla J Westberg, Örnsköldsvik

Välkommen till Nolatandläkarna - Team Ulla J Westberg i Örnsköldsvik!

Vi finns på Storgatan 25 i trivsamma lokaler vid charmiga kullerstensgator. I vårt team finns tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor med gedigen kompetens och erfarenhet. Teamet leds av tandläkare Ulla J Westberg. Vi har också en specialisttandläkare till vårt förfogande.

Du som är 23-29 år eller 65 år och äldre har rätt till tandvårdsbidrag på 600 kr/år via Försäkringskassan. Du kan också få tandvårdsersättning vid större behandlingar. Alla från 16 år och uppåt är välkomna!

Behandlingar hos Nolatandläkarna

Hos Nolatandläkarna - Team Ulla J Westberg kan du boka allmäntandvård, estetisk tandvård och specialisttandvård där en duktig käk-kirurg är kopplad till vår verksamhet och hjälper till med speciella behandlingar.

Dessa behandlingar erbjuder vi:

• Allmäntandvård såsom tandläkarundersökning
  • Besök hos specialist käk-kirurg
  • Tandimplantat
  • Estetisk tandvård, till exempel tandblekning
  • Frisktandvård
  • Akut tandvård

Vi erbjuder akut tandvård i Örnsköldsvik

Har du drabbats av akuta besvär med tänderna? Vi tar emot besök med kort varsel, ring till oss så ordnar vi en akuttid snarast.

Du kan känna dig trygg hos Team Ulla J Westberg på Nolatandläkarna

Vi i Team Ulla J Westberg månar om dina tänder och vill att du ska känna dig avslappnad och välkommen vid ett besök hos oss. För att besöket ska kännas extra tryggt har du alltid kontakt med samma team av tandläkare och tandhygienister. Våra duktiga tandhygienister ger dig tips och råd för en bättre tandhälsa. Vi har också extra vass kompetens till vårt förfogande när det gäller tandimplantat.

Det är enkelt att hitta till Nolatandläkarna

Vi finns centralt i Örnsköldsvik, i nära anslutning till E4:an.

Tveka inte att kontakta oss på Nolatandläkarna - Team Ulla J Westberg, så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 16:13 - 27 jan, 2023

Tisdag - Onsdag:12:00 - 18:00