Öppet i morgon från 08:00

Solljungahälsan, Örkelljunga

David Anders Gata 4, Örkelljunga

Solljungahälsan, Örkelljunga

Välkommen till Solljungahälsan i Örkelljunga! Vårt mål är att vara din första kontakt med vården när du har frågor om din hälsa. Vi strävar efter att erbjuda kontinuitet, tillgänglighet till vård av bra kvalitét med ett trevligt bemötande. Vi kan erbjuda besök hos familjeläkare, distriktssköterska, arbetsterapeut, sjukgymnast samt samtalsterapeut. I anslutning till vårdcentralen finns även Mödrahälsovård där vi kan erbjuda barnmorskemottagning, preventivmedelsrådgivning samt gynekologisk cellprovtagning. Vi finns till för dig!

Informationen uppdaterades 16:04 - 14 sep, 2020

Logga - Kry