Närhälsan Olskroken vårdcentral, Göteborg

Örgryte-Härlanda, Göteborg

Vi på Närhälsan vårdcentralen Olskroken tar emot människor i alla åldrar. Våra ledord är bra tillgänglighet, förstklassig sjukvård, gott omhändertagande och nöjda patienter. Verksamhetschef Ulrica Sand-Höglund Närhälsan vårdcentralen Olskroken, DIN vårdcentral Diabetesmottagning Astma/KOL-mottagning Vaccinationsmottagning drop-in kl 09.00 - 12.00 Bokade tider för vaccination kl 8.00 - 16.30. Tidsbokning för enskilt malariarecept (ingen drop in). När mottagningen har stängt hänvisas till Jourcentralen Gamlestaden, hållplats Gamlestadstorget.

Lista dig hos Närhälsan Olskroken vårdcentral, Göteborg

Beställ medicin hos MEDS

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 031 - 345 04 00 Växelnummer 010 - 435 80 00
Redbergsvägen 6, 416 65, Göteborg - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 09:00 - 12:00 Vaccination

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Akutverksamhet, primärvårdsjour, Allmänmedicin, Anestesi, barn och ungdom, Astma, stödverksamhet, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Psykolog, Specialistsjukvård, Ungdomsmottagning

• 14:37 - 13 sep, 2018 skrev:

Vårdcentralens telefonrådgivning var till stor hjälp och resulterade i ett besök direkt. Mottagandet på plats var det bästa redan i receptionen. Av de 5 i personalen som efter att ha undersökt och plåstrat om mig, hjälpte mig vidare till akuten med en remiss, fick jag lugnt, kunnigt och klokt bemötande. Det kunde inte ha varit bättre! (Kanske bara lite gladare väntrum?)