Capio vårdcentral Haga, Örebro

Capio vårdcentral Haga

, Örebro

Skäpplandsgatan 31-33, Örebro, 70346 Örebro

VÅRDOS COVID-VACCIN FÖR REKOMMENDERADE GRUPPER Under april kommer rekommenderade grupper erbjudas vaccination mot covid-19. Dessa får vaccination gratis och kan ta sin spruta på vårdcentralen. För frågor om vaccin ring 019-602 80 00. läs mer på www.1177.se

Om du blir sjuk, har skadat dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är det i första hand till vårdcentralen du ska vända dig. Vi kan även hjälpa dig att leva mer hälsosamt. Den här vårdcentralen har avtal med Region Örebro län.

Informationen uppdaterades 12:30 - 28 mar, 2024

18 mar, 2024

Väldigt trevlig personal med ett proffsigt bemötande och jag kom in på bokad tid utan ngn försening. Jag kan varmt rekommendera denna vårdcentral.

17 okt, 2023

Har varit väldigt negativ till Capio gällande min diabetes tänkte byta efter kontakten framförallt med Sköterskor på chatten. Men efter mycket mejl och eländiga chatten så ringde läkare Oskar upp och lugnade mig därefter fick jag träffa den helt underbara AT läkaren Astrid och så enormt trevligt bemötande har jag aldrig träffat. Stor bukett blommor till Astrid och Oskar. Satsa på o behåll dom Bor på Söder men cyklar med glädje till Haga

11 jan, 2023

Otrevliga sjuksköterskor, bristande journalföring och oprofessionella läkare som inte lyssnar på vad man säger. Akta er för denna vårdcentral.

22 apr, 2020

Haft kontakt vid två tillfällen. Första gången på plats och andra per telefon. Båda tillfällena har varit punkliga, vänliga och professionella från samtlig personal! Vid besöket fick jag den hjälp som behövdes efter längre besvär som försvann inom kort. Det enda problematiska var att få en tid där och då, vilket inte är konstigt imo att det var i början av Covid-19. Andra tillfället per telefon var angående sjukintyg pga symptom för Covid-19. Jag var orolig att det skulle ta två till tre dagar att lösa situationen, istället var det löst på en eftermiddag. Samtliga jag har haft kontakt med i personalen är trevliga och tillmötesgående. Jag har uppriktigt inte ett ont ord att säga.

31 mar, 2020

Här kan du se omdömen som Capio vårdcentral Haga har fått i Nationella Patientenkäten.

+4619602#### Visa nummer

Barnhälsovård/BVC, Allmänmedicin, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Akutverksamhet med basåtagande i primärvård, Läkarverksamhet, särskilt boende, Primärvårdsrehabilitering, Kuratorsverksamhet, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Artrosskola, Diabetesmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Sårverksamhet, Äldrevårdsmottagning, primärvård, Tobaksavvänjning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Hypertonimottagning, primärvård, Hjälpmedelsverksamhet, Vaccination mot covid-19