Tandläkarna Ulrica och Johan Wiberg, Övriga Sverige

Örebro

Ta kontakt med mottagningen för att lista ditt barn. Därefter kallas barnet regelbundet till tandvården.

När mottagningen är stängd kan du vid akut behov av vård vända dig till Akuttandvården S:t Eriks sjukhus på telefon 08-123 15 680 eller till Vårdguiden på telefon 08-320 100.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 019 - 24 07 80
Hagalundsvägen 39B,ÖREBRO - visa på karta

Allmäntandvård, Tandläkare

• 08:03 - 20 aug, 2018 skrev:

Det kan inte bli bättre Fantastiska tandläkare