Närhälsan Opaltorget barnavårdscentral, Västra Frölunda

Om Närhälsan Opaltorget barnavårdscentral, Västra Frölunda

Barnavårdscentralen erbjuder barnhälsovård och rådgivning till familjer med barn 0-6 år. Här arbetar barnsjuksköterska, distriktssköterska, psykolog, kurator och läkare. Alla med särskild utbildning, intresse och erfarenhet av barn och familjefrågor. Vi värnar om kontinuitet för våra barnfamiljer. Vi erbjuder hembesök till föräldrar med nyfödda barn och nyanlända adoptivbarn. Vi bedriver föräldragruppsverksamhet i nära samarbete med mödrahälsovården och områdets Öppna Förskola.
Verksamhetschef Lise lott Lundgren 0700-824215

Bronsåldersgatan 82, 421 62, Västra Frölunda - visa på karta