Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Om Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkarmottagning har vi
diabetes-, astma- och inkontinensmottagning. Övrig specialitet idrottsläkare, psykolog, rehabkoordinator och sjukgymnast. Tidsbokning via telefon.

Lista dig hos Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Grevegårdsvägen 198 B, 421 61, Västra Frölunda - visa på karta

Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

1,9

11:44 - 09 apr, 2018

2,8

14:33 - 16 maj, 2016 skrev:

Katastrof har försökt att nå er i ett par veckor och ni kan inte ens ta emot mitt tel nummer på meddelanden. Ringde senast 16/5 samt 12/5 och en vecka innan det. Olika tidpunkter. Så otillgänglig får man inte bli så att jag som patient inte ens kan lämna ett meddelande. Först säger tel svararen att jag kan lämna namn och nummer för att sedan säga att ni inte tar emot fler samtal idag. Men varför inte bara låta oss prata in. Det står ju att ni har teltid mellan kl 8-16. ??? Hur skall man göra för stt komma i kontakt med er om man inte ringer kl 07. Kanske inte är en sluttid man behöver. ??

1,0