Psykiatrisk mottagning Öckerö, Öckerö

Om Psykiatrisk mottagning Öckerö, Öckerö

Vi är till för dig som bor i Öckerö kommun och är mellan 18 och 70 år. Vi erbjuder medicinska, psykologiska och sociala utredningar, behandling och rehabilitering. Teamet består av läkare, psykologer, kurator, sjuksköterskor, arbetsterapeut och sekreterare. Du söker vård hos oss via remiss från läkare på Vårdcentral eller annan läkare. Du kan också söka vård med en egenremiss, egen vårdbegäran, i form av ett brev där du beskriver de besvär som du har och varför du vill få hjälp. Remiss och egenremiss skickas till;
Remissportalen, Psykiatri Affektiva I
Sahlgrenska Universitetssjukhuset