BUP-Mottagning Öckerö, Öckerö

Om BUP-Mottagning Öckerö, Öckerö

Vår övergripande målsättning är att utreda, diagnostisera, behandla och förebygga psykisk sjukdom och störning som utgör hinder för personlig tillväxt och mognad. Patientgruppen utgörs av familjer med barn under 18 år. Ett brett samarbete med angränsande verksamheter förekommer. Tyngdpunkten i mottagningsverksamheten är det direkta patientarbetet där mottagningen erbjuder ett brett tvärvetenskapligt utbud av utrednings- och behandlingsmetoder.

Sockenvägen 2, 475 31, Öckerö, Ingång B - visa på karta
  • Onsdag - Fredag 08:00 - 09:30