Vårdcentralen Åstorp, Åstorp

Åstorp

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa. Vi ingår i vårdval psykoterapi för kognitiv beteendeterapi “KBTkort”.

Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Åstorp, Åstorp

Esplanaden 32, Åstorp - visa på karta
Arbetsterapeut, Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Flyktingmedicin, Gynekolog, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Inkontinens, stödverksamhet, Kuratorsverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Primärvårdsrehabilitering, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Psykoterapeut, Sjukgymnast, Smärtrehabiliteringsverksamhet, Äldrevårdsmottagning, primärvård