Åsele sjukstuga hälsocentral

Åsele

Sjukstugan erbjuder ett väl fungerande team som vill sätta dig och din hälsa i fokus. Vi vill ge dig ett bra omhändertagande och gott bemötande. Hos oss kan du få hjälp med det flesta sjukdomstillstånd samt råd och stöd för att själv förbättra din hälsa. Speciella tider finns avsatta för akutbesök.

Åsele sjukstuga har öppenvård och dygnetruntverksamhet med fyra akutvårdsplatser. Enheten består också av Dorotea Hälsocentral.

Sjukstugorna i Vilhelmina, Åsele samt Dorotea har gemensam jour kvällar, nätter och helger. Jouren kommer att finnas antingen på Vilhelmina eller Åsele sjukstuga.

Helger ojämna veckor har Vilhelmina sjukstuga jour hela dygnet och Åsele sjukstuga har jour klockan 13:00 till 17:00.

Helger jämna veckor har Åsele sjukstuga jour dygnet runt och Vilhelmina sjukstuga har jour klockan 11:00 till 17:00.

Ring alltid 1177 innan du besöker oss på jourtid.

Lista dig hos Åsele sjukstuga hälsocentral

Bryggaregatan 11 A - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 16:00 Återuppringning