Sjukgymnast Årsta vårdcentral, Uppsala

Om Sjukgymnast Årsta vårdcentral, Uppsala

018-611 87 15

Till sjukgymnasten/fysioterapeuten är du välkommen vid rörelseproblem som inskränker eller hotar att begränsa din förmåga att vara aktiv i vardagen. Vi undersöker och behandlar.

018-611 87 15 Växelnummer
Sparrisgatan 1, 754 46 Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Sjukgymnast

Sjukgymnast Årsta vårdcentral, Uppsala

16:01 - 05 dec, 2013 skrev:

Personalen är duktiga på att lära ut och ge vidare kunskap och riktigt duktiga på sitt jobb :) trevliga och förstår hur man tänker. Har varit där av olika anledningar men klockrent varje gång ;)