Distriktsläkare Årsta vårdcentral, Uppsala

Om Distriktsläkare Årsta vårdcentral, Uppsala

018-611 87 15

Din husläkare/distriktsläkare är specialist i allmänmedicin. Läkaren är van att skilja olika sjukdomar från varandra, och hjälper dig att behandla dina besvär. Du kan också få hjälp vid svårare sjukdom eftersom du då behöver en läkare med helhetssyn på din situation. Även vid förebyggande hälsoinsatser och rehabilitering kan du få hjälp av din husläkare.

018-611 87 15 Växelnummer
Sparrisgatan 1 Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Husläkare / vårdcentral

Distriktsläkare Årsta vårdcentral, Uppsala

4,2

08:01 - 29 jan, 2018 skrev:

Genom alla åren har det fungerat utmärkt
Personalen ät positiv och hjälpsam.
Sjukgymnasterna har undervisat mig och jag har kunnat hjälpa mig själv genom deras instruktioner och stöd.
De sjuksköterskor som ringer upp när jag sökt vården är konstruktiva och lyssnar.
Påpeka alltid för somliga äldre att läkaren kan ringa med hemligt nummer. Somliga svarar inte om numret inte framgår.

4,2