Dietist Årsta vårdcentral, Uppsala

Om Dietist Årsta vårdcentral, Uppsala

018-611 87 15

Hos dietisten kan du få hjälp med råd om bra matvanor och information om hur maten påverkar din hälsa. Maten har stor betydelse för vår hälsa och vid behandling av flera sjukdomar. Med rätt och väl sammansatt mat kan du förebygga eller behandla sjukdom. Dietisten hjälper dig med rådgivning anpassad för just din situation. Du kan få råd när det gäller livsmedelsval, matintag och tillagningsmetoder.

018-611 87 15 Växelnummer
Sparrisgatan 1, 754 46 Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Dietist