Årsta vårdcentral, Uppsala

Om Årsta vårdcentral, Uppsala

Välkommen till en stor vårdcentral nära Salabacke och Årsta. Här finns bland annat distriktsläkare, distriktssköterska, dietist, sjukgymnast, kurator, psykolog och barnmorska.

I ett videobesök ses vi i din telefon eller surfplatta. När vårdpersonal bedömer att videobesök passar, får du en bokad tid i appen Min hälsa.

Med våra e-tjänster kan du bland annat förnya recept, avboka tid eller kontakta oss.

Vi har drop-in där du träffar en sjuksköterska som gör en bedömning av akuta infektioner och enklare skador.

Tillsammans med dig tar vi hand om din hälsa.

Lista dig hos Årsta vårdcentral, Uppsala

Sparrisgatan 1, 751 85 Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Drop-in
  • Måndag - Fredag 10:00 - 12:00 (ej helgdagar)

Årsta vårdcentral, Uppsala

17:29 - 06 apr, 2017 skrev:

Otroligt bra sevice. Trevligt bemötande från alla, från telefonkontakten- kassan-sjuksköterskan-läkaren. Är nog stans bästa vårdcentral. Tack för att ni finns.

19:00 - 25 okt, 2016