Folktandvården Årjäng

Årjäng

I Årjäng hittar du en folktandvårdsklinik i centralorten medan en mobil klinik regelbundet besöker barnen i Töcksfors. På Folktandvården Årjäng tar vi emot både barn och vuxna och vi erbjuder både Frisktandvård, tandvård till fast pris, och tandvård som du betalar per besök. Om du behöver tolk - kontakta oss i förväg så ordnar vi det. Vi på Folktandvården Årjäng bemannar även skolkliniken på Silbodalskolan.

Klinikchef: Jenny Jansson Ström

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0573 - 149 80