Ungdomsmottagningen Årjäng

Om Ungdomsmottagningen Årjäng

Till oss kan du vända dig med frågor om till exempel oro, mobbing, kärlek, skolan, kompisar, sex och samlevnad, familjen, preventivmedel, droger, alkohol och graviditet. På mottagningen finns barnmorskor, kurator och allmänläkare. Mottagningen är till för dig, från tonåring upp till och med att du blir 23 år. Vi har tystnadsplikt och är till för dig. $$Önskar du komma utanför drop-in-tiden, ring och boka.

Järnvägsgatan 6, 672 30 Årjäng - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 13:00 - 14:00