Barnmorskemottagningen vårdcentralen Årjäng

Om Barnmorskemottagningen vårdcentralen Årjäng

Till oss kan du vända dig med frågor i livets olika skeden från tonåring till mogen kvinna. Vi erbjuder stöd och information om till exempel preventivmedel, graviditet, förlossnings- och föräldraförberedelse, abort och sexuellt överförda infektioner. Man kan göra graviditetstest och kvinnor mellan 23 och 64 år erbjuds att ta gynekologiskt cellprov.
Vi arbetar med tidsbokade mottagningar, kontakta oss gärna och boka en tid.

Järnvägsgatan 6, Årjäng - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 13:00 - 14:00