Vårdcentralen Fränsta

Om Vårdcentralen Fränsta

Fränsta Vårdcentral ligger i Ånge Kommun och vi har idag ca 4.000 patienter listade hos oss. Familjeläkarna Mitt AB ägs och drivs av oss läkare som också samtliga arbetar på vårdcentralen. Vi vill i alla lägen sätta patienten i mitten och utifrån dennes behov skall rätt kompetens sättas in. Här på vårdcentralen har vi erfarna distriktssköterskor, arbetsterapeut, sjukgymnaster och läkare, tillsammans ser vi till att Du får just Rätt Vård till rätt person i rätt tid.

Lista dig hos Vårdcentralen Fränsta

Ej angivet Växelnummer