Närhälsan Åmål rehabmottagning, Åmål

Om Närhälsan Åmål rehabmottagning, Åmål

Smärta, svårt att hantera vardagen, led- eller muskelproblem, handskador, huvudvärk, ont i nacke eller rygg, stress, sömnbesvär, graviditetsrelaterade besvär eller träningsskada. Det är exempel på besvär som du kan komma med till oss. Vi förskriver också hjälpmedel och erbjuder artrosskola enligt BOA (Bättre Omhändertagande av patienter med Artros). Högkostnadsskydd gäller.

Hos oss får du professionell hjälp av arbetsterapeuter och sjukgymnaster/fysioterapeuter, för ett mer rörligt och aktivt liv. Läs mer på vår webbplats narhalsan.se/rehab

Välkommen!

Södra Långgatan 3A, 662 30, Åmål - visa på karta
  • Måndag - Fredag 12:00 - 13:00 Lunch
Primärvårdsrehabilitering

Närhälsan Åmål rehabmottagning, Åmål

3,0

09:18 - 24 jul, 2015 skrev:

Når en ringer før å boka time, går hele dagen å venta på at dere skal ringe tilbake.(Veldig dårlig)
Boking tiden kunne vert (exempel mellom 0730-0930) da at en fikk snakke med en bokings-ansvarlig. Ihåp om bedre bokingstider.Utenom dette synes jeg Vårdsentralen er MYCKET BRA. MVH Ole-Jan

3,0