Sexologiskt behandlingscentrum Umeå

Ålderstigen 2, Umeå

Sexologiskt behandlingscentrum Umeå

Vi arbetar med att främja sexuell och reproduktiv hälsa och förebygga sexuellt tvång och våld. Vi erbjuder utredning, behandling och rådgivning, både enskilt och i par. Exempel på problem är nedsatt sexuell lust, försämrad sexuell funktion, svårighet att få orgasm, smärta vid samlag, sexuella problem på grund av funktionshinder eller sjukdom. Personer som har varit utsatt för sexuellt tvång / övergrepp, som har erfarenhet av sexualitet som skadar en själv och/eller andra, ha erfarenheter av hypersexualitet, tas emot. Vi erbjuder utredning, rådgivning och behandling, enskilt och i par.

Informationen uppdaterades 16:02 - 9 sep, 2020

Logga - Kry