Sömnmedicinsk avdelning, Göteborg

Om Sömnmedicinsk avdelning, Göteborg

Drop-in är till enbart för patienter med andningshjälpmedel som erhållits av sömnmedicinsk avdelning.

Vårda, lindra, bota orsaker och konsekvenser till sömnstörningar. I första hand utreds patienter med andningsrelaterade sömnstörningar och snarkning.

De flesta av våra patienter hänvisas till oss via remiss från primärvården eller olika specialistläkare.

Rådgivningstelefon: 031 - 342 24 00 Tidsbokning/avbokningstelefon: 031 - 342 24 00

Blå stråket 5, 413 46, Göteborg, Uppgång H, vån 13, Sahlgrenska sjukhuset - visa på karta
Drop-in
  • Måndag 08:00 - 16:00 Endast bokade tider
  • Fredag 08:00 - 16:00 Endast bokade tider

Sömnmedicinsk avdelning, Göteborg

4,2

13:48 - 28 dec, 2016

01:52 - 17 dec, 2016 skrev:

Linda är så dukgig och ombesörjer allt en patient önskar!
Trygghet, ärlighet, kunskap ( Linda)

01:45 - 17 dec, 2016 skrev:

Högsta betyg på bemötande och omhändertagande ( Linda jobbar och är helt otrolig! Högsta poäng på allt!

3,2

15:35 - 15 nov, 2015 skrev:

LITE SLITNA MÖBLER OCH GAMLA TIDNINGAR DRAR NER BETYGET LITE GRANN.MEN VAD GÖR DET NÄR ALLT ANNAT KÄNNS BRA,OCH DEN TREVLIGA PERSONALEN KOMPENSERAR DOM SLITNA MÖBLERNA JÄTTE BRA.