Hudmottagning Sahlgrenska, Göteborg

Om Hudmottagning Sahlgrenska, Göteborg

För att få ett nybesök hos oss önskar vi en remiss från vårdcentral eller annan läkare. Du kan också skriva en egenremiss. Vi har endast bokade tider.
Här utförs diagnostik och behandling av hudsjukdomar hos patienter i alla åldrar. Vi har förutom en allmän hudmottagning även olika specialmottagningar bland annat för:
Hudtumörer = prickmottagning.
Operationer av tumörer, kontakt med tidsbokning och välj rådgivning.
Tidsbeställning: Se under tider.

Gröna stråket 16, 413 46, Göteborg, Sahlgrenska sjukhuset - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 17:00 Även1177vårdgu