Logopedmottagning, Göteborg

Om Logopedmottagning, Göteborg

Vi arbetar med diagnostik och behandling av patienter med röststörningar, stamning, läpp-käk-gomspalt, öppet nasalt tal samt vuxna med sväljningsstörningar. Dessutom ges rehabilitering till barn som fått cochleaimplantat och till vuxna som genomgått laryngektomi. Vi anordnar också intensiv stamningsterapi som är Sveriges enda logopediska rikssjukvård.

Gröna stråket 13, 413 46, Göteborg, Plan 1, Sahlgrenska sjukhuset - visa på karta
Foniatri