Mottagning reproduktionsmedicin, Göteborg

Om Mottagning reproduktionsmedicin, Göteborg

Vi utreder och behandlar patienter med ofrivillig barnlöshet, hormonrubbningar, smärttillstånd vid endometrios och kromosomavvikelser och missbildningar, som kan vara fertilitetspåverkande. Vi utför också operativa åtgärder hos kvinnor. Kriterier för vård och behandling finner du under utredning och behandling. Vi omfattas av den nationella vårdgarantin (undantaget donationsbehandlingar med ägg och spermier).
Reproduktionsmedicin är sedan 2010 certifierat enligt ISO 9001.

Blå stråket 6, 413 46, Göteborg, Plan 2, Sahlgrenska sjukhuset - visa på karta