Audionommottagning Göteborg, Göteborg

Om Audionommottagning Göteborg, Göteborg

Audionommottagning Göteborg erbjuder diagnostisering/habilitering/ rehabilitering för personer med hörselskada/dövhet/dövblindhet i alla åldrar i syfte att öka delaktigheten i samhället och att ge ett så meningsfullt liv som möjligt.

Avbokning av tid via SMS: 0700-82 33 27
Ombokning av tid: 031-342 24 48

Texttelefon 031 - 41 64 58
Gröna Stråket 11, 413 46, Göteborg, Sahlgrenska sjukhuset, Plan 4/5 - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:30 - 15:30 Tidsbokade besök
  • Fredag 07:30 - 11:30 Tidsbokade besök