Hörselteam Göteborg, Göteborg

Om Hörselteam Göteborg, Göteborg

Till oss kommer vuxna, 20 år och äldre, med hörselnedsättning/tinnitus och med behov av fördjupade rehabiliteringsinsatser. Vi har stor erfarenhet och arbetar utifrån dina individuella behov. För att komma till oss krävs en remiss från audionom eller öron- näs- och halsläkare.

Gröna Stråket 5, 413 46, Göteborg, Sahlgrenska sjukhusen, Plan 2 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 Tidsbokade besök

Hörselteam Göteborg, Göteborg

18:00 - 08 jul, 2015 skrev:

Trevligt bemötande vänliga och engagerad personal värda ett stort tack och mycke beröm 🌞🌞🌞