Hörselteam Göteborg barn och ungdom, Göteborg

Om Hörselteam Göteborg barn och ungdom, Göteborg

Till oss kommer barn och ungdomar från 0 till 20 år för hörselutredning, diagnostik och habilitering. Här erbjuds föräldrar till barn med hörselnedsättning eller dövhet, syskon, närstående och personer runt familjen information, kunskap, råd och stöd i flexibla former. Hörselhabiliteringen arbetar i tvärprofessionella team för bästa kvalitativa omhändertagande.

Sahlgrenska Sjukhuset, Gröna Stråket 11, plan 2 o 5, 413 46, Göteborg, Plan 2 o 5 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 Tidsbokade besök
Drop-in