Könssjukvård, Göteborg

Gröna stråket 16, 413 46, Göteborg

Könssjukvård, Göteborg

Mottagningen undersöker, behandlar och följer upp patienter med misstanke om könssjukdomar. Har du testat dig på klamydia.se och är positiv, kan du komma för behandling hos oss eller om du fått partnerbrev/samtal. På vår mottagning kan du testa dig för sexuellt överförbara infektioner. För övriga sjukdomar och diagnoser såsom kondylom och utslag bör du söka på ex. vårdcentral för bedömning först. Om behov finns för bedömning eller behandling har vårdcentralen möjlighet att skriva remiss till oss. Avbokning: 031-343 83 31, dygnet runt Tids-/Ombokning och rådgivning 031-343 83 31 måndag-torsdag 10.30 - 11.30 Kurator: 031-343 83 39, 031- 342 42 82 (svarar i mån av tid) Tider kan även bokas via 1177.se e- tjänst sök Könsmottagningen Sahlgrenska Sjukhuset Finns tider att boka till läkare vid besvär och tider till sköterska för att testa sig för säkerhets

Informationen uppdaterades 16:26 - 20 aug, 2020

Logga - Kry