Öppet, idag till 17:00

Capio Citykliniken Ängelholm

Bruksgatan 25, Ängelholm

Capio Citykliniken Ängelholm

Välkommen till Capio Citykliniken i Ängelholm. Vår ambition är att erbjuda dig vård av hög kvalitet med bästa tänkbara tillgänglighet, service och bemötande. Vi har all kompetens under samma tak: Vårdcentral med familjeläkare. Distriktsköterska, diabetesmottagning, astma/KOL-mottagning, diplomerad rökavvänjare och vaccinationsmottagning. Arbetsterapeut och dietist. BVC och barnmorske/mödravårdcentral. Vi är en del av Familjecentralen Familjens Hus, Nya Torg. Här finns även en kommunal öppen förskola med social rådgivning.

Informationen uppdaterades 09:19 - 17 feb, 2021