Achima Care Roslunda Vårdcentral, Ängelholm

Achima Care Roslunda Vårdcentral

, Ängelholm

Errarpsvägen 3, Ängelholm, 26262 Ängelholm

Vi erbjuder en mångfald av tjänster för att tillgodose våra patienters önskemål. Vårt mål är att ge dig god tillgänglighet till vård av bra kvalitet med ett trevligt bemötande. Vi erbjuder BVC Läkarmottagning Distriktssköterskemottagning Diabetesmottagning Astma/kol-sköterska Arbetsterapeut och dietist Fysioterapeut/Sjukgymnast KBT-terapeut/ psykolog Rehabkoordinator Resevaccinationer Fysioterapi/ sjukgymnastik Om du behöver rehabilitering eller har besvär från muskler och leder kan du vända dig till oss. Du kan bland annat få hjälp med: - besvär i leder, muskler och senor - besvär på grund av stress, astma, KOL eller hjärtsjukdom - smärta och besvär på grund av graviditet eller ålder - yrsel och balanssvårigheter - träning- och idrottsskador - neurologiska sjukdomar Vi erbjuder även artrosskola. Kvällar och helger kontakta vår kvälls- och helgmottagning i Ängelholm

Informationen uppdaterades 12:19 - 22 apr, 2024

15 nov, 2023

Perfekt kontakt via e-tjänst. Fick tid snabbt för uppföljning och träffade sjuksköterska. Mycket proffesionellt och gott bemötande från sjuksköterska Josefin. Vill verkligen rekommendera Roslunda vårdcentral.

8 feb, 2023

Flytt från Stockholm till Ängelholm för snart 2 år sedan. Till en början var Achima vc rätt bra. Nu verkar det som att de fått direktiv om att kraftigt minska patientbesök. I min familjs fall så har vi i alla fall haft stora utmaningar med att söka och få vård. Framförallt i jämförelse med st Eriks vårdcentral på Kungsholmen, Stockholm. Receptförnyelse ligger någonstans runt motigt. ”Två Alvedon och hör av dig igen”. Nej tack. …det känns även indikativt att tonval för rådgivning och tidsbokning ligger på plats 8-ish. Vi väljer nu hela familjen att prova verksamheten på Capio istället.

Här kan du se omdömen som Achima Care Roslunda Vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Psykologverksamhet, vuxna, Kuratorsverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Artrosskola, Allmänmedicin, Vaccination mot covid-19, Vaccinationsverksamhet, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Livsstilsmottagning, primärvård, Äldrevårdsmottagning, primärvård, Dietistverksamhet, Gynekologi, Diabetesmottagning, primärvård, Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Vårdcentral (BT)