Vårdcentralen Laxen, Ängelholm

Vårdcentralen Laxen

, Ängelholm

Sockerbruksgatan 8, Ängelholm, 26264 Ängelholm

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna, till exempel mot influensa. Behöver du hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare. Med 1177 direkt kan du söka vård digitalt hos oss på vårdcentralen. Du får en bedömning av dina symtom och kan sedan välja att chatta med vårdpersonal.

Informationen uppdaterades 08:21 - 5 mar, 2024

28 dec, 2023

Otrevlig, slarvig personal (slarvar bort prover). Specialistsjuksköterskan för diabetes håller ej givna löften. Svårt att få komma till och få vård. Blir misstrodd. Måste byta vårdcentral.

28 dec, 2023

Otrevlig, slarvig personal. Blivit utskälld av läkare i telefon - oacceptabelt. Får inte utlovad hjälp och stöd av diabetessköterska. Prover slarvas bort.

27 jul, 2023

Enormt otrevligt bemötande som dessutom avslutades med att personalen i fråga slänger luren i örat på mig. Jag själv klarar det mesta men när min dotter på 8 år blir illa behandlad då få det vara nog.Så nu har hela familjen bytt vårdcentral. Hade jag vetat att det var så enkelt att byta så skulle jag gjort det för längesen.

25 aug, 2022

Som nyinflyttade hade jag/vi turen att få läkaren Jonas PJ Persson. Han är kunnig, inlyssnande, trygg, hjälpsam och empatisk. Personalen på provtagningen är fantastiska detsamma för fysioterapeuterna. Hade högre betyg om flera i växeln gav ett mycket bättre bemötande. Tror att nuvarande bemötande kan ”skrämma” iväg vårdsökande. Vilket är synd.

11 maj, 2022

Jag är jättenöjd med det mesta.

Här kan du se omdömen som Vårdcentralen Laxen har fått i Nationella Patientenkäten.

Arbetsterapi, Äldrevårdsmottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Primärvårdsrehabilitering, Vaccination mot covid-19, Vaccinationsverksamhet, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Allmänmedicin, Kiropraktik