1/7

Storgatan 40, 1 trappa, Ängelholm

Audika Ängelholm

4.81
Boka behandling

Välkommen till Audikas hörselklinik i Ängelholm. Audikas legitimerade audionomer i Ängelholm kan hjälpa dig med service av dina hörapparater. Du kan bland annat få hjälp med att justera inställningar, aktivera olika program och/eller koppla ihop dina hörapparater med en streamer eller annat hörselhjälpmedel. Vill du boka en tid för service? Kontakta vår Kundservice så hjälper vi dig.

Om du är i behov av annan hjälp, så som hörseltest eller utprovning av hörapparat, är du välkommen till någon av våra andra hörselkliniker i Skåne. Vi erbjuder inte längre dessa tjänster på vår hörselklinik i Ängelholm. Vi har valt att ändra om i vår verksamhet i Skåne. Inom vårt uppdrag för Region Skåne har vi valt att begränsa antalet kliniker till fyra stycken; Malmö Rundelsgatan, Helsingborg, Lund och Landskrona. Kliniken i Ängelholm tar därför endast emot besök för service av hörapparater fram till och med 2021-12-31. Därefter stänger kliniken helt och du är då välkommen till vår närmaste klinik i Helsingborg eller till någon av övriga audionommottagningar som är auktoriserade av Region Skåne. Dessa hittar du på 1177.

Har du frågor eller funderingar? Tveka inte att kontakta oss.

Informationen uppdaterades 14:45 - 30 apr, 2021

Boka behandling

Batterier till hörapparater
hos Audika Ängelholm

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika i Ängelholm kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa bat...

Hörseltest online
hos Audika Ängelholm

På Audikas hemsida kan du testa din hörsel online. Det kan vara lämpligt för dig som aldrig gjort ett hörseltest tidigare, och vill få en in...

Frågor och svar

Fråga ställd 21:03 - 25 jun, 2019

Hej Jag är ute efter formgjutna hörselskydd. Är det något som ni kan hjälpa mig med? Med vänlig hälsning, Frank Hedlund

Audika Ängelholm svarar:

Hej Frank, Tack för din fråga. Absolut kan vi hjälpa dig med formgjutna hörselskydd. Kontakta gärna vår kundservice på 0200-111450 för att boka en tid. Med vänlig hälsning, Audika hörselklinik

Fråga ställd 14:02 - 20 jun, 2019

Kan jag komma för att ta hörselprov i dag?

Audika Ängelholm svarar:

Hej! Vi hjälper dig gärna med ett hörseltest. Vi gör kompletta hörseltest på bokade tider och enklare hörseltest på drop-in tider (på onsdagar, sista onsdagen för sommaren var igår 19/6). Vi kan hjälpa dig att boka ett hörseltest hos oss via telefon, ring oss gärna på 0200-111450. Med vänlig hälsning, Audika hörselklinik

4.81 / 5

3 feb, 2020 Roland L. skrev:

Mycket bra och proffsigt bemötande. Kom på öppet hus tid 29/1 och blev väl mottagen och blev väl lyssnad på mina problem. Blev kollad mot vax och fick justerat mina apparater och utbytt en trasig gummipropp. Stort tack 5 stjärnor.

4 dec, 2018 Barbro skrev:

4 dec, 2018 Anita skrev:

Bra bemötande och god information.

4 dec, 2018 Niklas skrev:

Onsdag : 10:00 - 14:30
Lunchstängt 12.00-12.30
Avvikande öppettider kan förekomma, se exakt information om öppettider på Audikas hemsida.