Folktandvården Älvsbyn

Om Folktandvården Älvsbyn

Våra duktiga tandvårdsteam hjälper vuxna och barn med allt från undersökningar till mer komplicerad tandvård. $Vi har ett nära samarbete med länets specialister inom tandlossningssjukdomar, besvär från käkleder och tuggmuskler, rotbehandlingar, ersättning av tandförluster, barntandvård, tandreglering, tandkirurgi och röntgen. $En frisk mun i alla åldrar, är vår vision.Hos oss kan du även teckna Frisktandvård som är ett avtal mellan dig och Folktandvården där målet är att vi tillsammans jobbar för att hålla dina tänder starka och friska. $Kontakta oss gärna så får du veta mer om Frisktandvård eller besök vår sida på internet www.norrbotten.se/frisktandvårdVälkomna till oss!

0929 - 168 80 Växelnummer
Skolgatan 21, 942 31 Älvsbyn - visa på karta