BVC Wästerläkarna, Älvsborg

Om BVC Wästerläkarna, Älvsborg

Vi på Wästerläkarna har varit verksamma i stadsdelen Älvsborg sedan 1994. Vi har drop in-mottagning för läkarbesök mån-tors 8-12 samt 13-16, fred 8-12 samt 13-14 därefter tar vi emot akut sjuka och barn fram till kl 16. Vi har allmänläkare och distriktssköterskor. Vi har även BVC. Specialmottagning för astma/KOL, diabetes och högt blodtryck. Psykolog och medicinsk fotvård. Samarbete med massör och sjukgymnast. Vaccinationscentral. Vi utför även hälsokontroller

Hängpilsgatan 3, 426 77, Västra Frölunda - visa på karta