Trädgårdsgatan 3, Göteborg

Göteborg Laser & Estetik

Välkommen till Göteborg Laser & Estetik!

På Trädgårdsgatan 3 i centrala Göteborg hittar du Göteborg Laser & Estetik, en specialistklinik inom medicinsk hudvård och plastikkirurgi. Hos oss arbetar kunniga specialister med lång erfarenhet. Vi utför individuellt anpassade plastikoperationer med konstnärlig utformning för ett naturligt resultat.

Välkomnande och tryggt bemötande

Hos oss möts du av vår engagerade, professionella och vänliga personal. Vi vill att du känner dig trygg och omhändertagen, och ger dig den bästa vården och servicen, från att du kommer in till receptionen tills du är färdigbehandlad.

Våra behandlingar

Hos oss hittar du ett heltäckande utbud av behandlingar inom medicinsk hudvård och plastikkirurgi. Till exempel erbjuder vi:

• Hårborttagning
  • Botox
  • Ansiktslyft
  • Microneedling
  • PRP

Varmt välkommen till oss på Göteborg Laser & Estetik!

Informationen uppdaterades 16:48 - 21 dec, 2022

15 mar, 2024

Fantastiskt bemötande av alla på kliniken. Kan starkt rekommendera den här kliniken! Jag har gjort flera olika behandlingar och är lika nöjd varje gång. Ett stort tack till er alla på kliniken!

23 maj, 2023

REKOMENDEART STARKT!! Fantastiskt bemötande och proffesionellt utförande av behandling!! Shahla är Super duktig, ärlig, trevlig alltså det går inte att beskriva henne med ord. Kommer absolut boka in mig fler gånger. Super nöjd med resultatet. Tack bästa Shahla du är grym och väldigt underbart.

23 maj, 2023

Bästa klinik jag har varit på underbar personal, allt ifrån reception, behandlare och hudterapeut! Otroligt vänligt bemötande och väldigt proffsig! Bra service och man känner sig så omhändertagen från det man kommer dit tills man åker därifrån. Kan varmt rekommendera kliniken!

24 mar, 2023

Fantatiskt bemötande av alla på kliniken. Har gjort flera behandlingar och är lika nöjd varje gång. Kan starkt rekommendera Kiarash som behandlare! Ett stort tack till er alla på kliniken!

26 dec, 2022

Jag är väldigt nöjd med mitt besök! Bra omhändertagande, trevlig personal som gav goda råd, bra priser. Jag kommer definitivt tillbaka! Högsta betyg av mig!

Helger enligt överenskommelse.