Fredriksdalsgatan 14, Stockholm

Pannlyft

Fettsugning

Läpplastik

Pris efter konsultation

Välkommen till Plastikkirurgen Stockholm!

Våra plastikkirurger har mycket lång erfarenhet och utför trygg och skicklig plastikkirurgi. Vi har säkerhet och kvalitet som högsta prioritet och vill ge dig en behaglig vistelse hos oss. Vår nybyggda och moderna klinik hittar du på Fredrikdalsgatan 14 i Hammarby Sjöstad, Stockholm.

Specialister inom plastikkirurgi

Hos Plastikkirurgen Stockholm hittar du bland annat plastikkirurg Daniel Saiepour. Alla har lång erfarenhet och är specialiserade inom bland annat näsplastik och bröstkirurgi. Du kan få hjälp med det mesta inom plastikkirurgi, till exempel

• ansiktslyft
  • bröstförstoring
  • bröstlyft
  • bukplastik
  • fettsugning
  • ögonlocksplastik
  • läpplastik
  • pannlyft.

Hos oss kan du känna dig trygg

Vårt mål är att du som patient ska känna dig trygg och omhändertagen under hela behandlingen. Hos Plastikkirurgen Stockholm arbetar enbart erfaren och legitimerad personal, och du som patient är självklart försäkrad och erbjuds uppföljning efter din operation.

Varmt välkommen att boka tid för konsultation hos oss på Plastikkirurgen Stockholm!

Informationen uppdaterades 08:40 - 24 jan, 2024

Daniel Saiepour

Örjan Gribbe

23 jan, 2024

Har opererat både buken och brösten hos Plastikkirurgen i Hammarby Sjöstad. Kan verkligen rekommendera kliniken samt dess personal. Mvh Anki

23 jan, 2024 Plastikkirurgen Stockholm svarade:

Tusen tack för ditt toppbetyg Anki! Jag framför detta omgående.

25 maj, 2023

Vill bara lovorda personalen på Plastikkirurgen Stockholm. Kan verkligen rekommendera detta proffsiga och lyhörda gäng!

29 maj, 2023 Plastikkirurgen Stockholm svarade:

Tusen tack Monika!!! Vi blir så glada när vi läser dina rader

26 apr, 2023

Kan verkligen rekommendera Plastikkirurgen Stockholm! Örjan är verkligen en mycket kompetent plastikkirurg.

27 apr, 2023 Plastikkirurgen Stockholm svarade:

Tack Anna, vi blir jätteglada över dina fina ord och hjärtan

12 okt, 2022

Jag och min man har opererat oss hos Plastikkirurgen Stockholm och kan bara lovorda denna verksamhet! Trygg och kompetent personal som verkligen tar hand om sina patienter. /Karin

12 okt, 2022 Plastikkirurgen Stockholm svarade:

Stort tack för dina fina ord och betyg!

6 sep, 2022

Stort tack för mitt underbara resultat av min bröstförtoring Daniel Saiepour🌷

Fråga ställd 23:51 - 4 jun, 2019

Hej ! Jag undrar om ni utför försnävnings op.i underlivet ? Vad kostar det i så fall? Tacksam för svar . Mvh lara

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Iara! Tack för din förfrågan. Tyvärr utför vi inte denna operation på vår klinik. Med vänlig hälsning Catharina USK

Fråga ställd 13:36 - 15 maj, 2019

Hej! Jag funderar på att åtgärda mina ”argrynkor” mellan ögonbrynen. Hur går det till och vad kostar det? Med vänlig hälsning Anneli Flank

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Anneli! Tack för din förfrågan. Det bästa är om du har möjlighet att komma till oss på en konsultation, då kan doktorn göra en bedömning vad som blir bäst för dig. En konsultation kostar 500 kr. Du är välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 då kan vi se om vi hittar en tid som passar dig. Med vänlig hälsning Catharina USK

Fråga ställd 22:21 - 9 feb, 2018

20180209 Hej! Leif, Jag har en vän från Kina, hon vill diskutera med dig om du kan utföra operationer för kunder från Kina Om du har tid, v g svara mig på email eller telefon 0739907255 MVH Josef

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej! Vi är positiva till patienter från Kina och har f.n. resurser att hjälpa patienter med korta väntetider. Mvh Leif

Fråga ställd 10:43 - 29 aug, 2017

Hej Jag funderar på nedre ögonlocksplastik ( fettkuddar och ringar som gör att jag ser rätt ledsen ut). Undrar hur länge man har missfärgningar i huden efteråt. Jag är sextio år.

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Lena! Hur länge man har missfärgningar är väldigt individuellt men räkna med ca 10-12 dagar innan allt är borta. Har du fler frågor eller om du vill boka in en konsultation är du välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 Med vänlig hälsning Catharina USK

Fråga ställd 19:47 - 29 jun, 2017

Hej, jag funderar över vad det kostar att komma in på konsultation och höra lite efter Näsplastik samt bli fotograferad för att få se lite simulering av näsan.

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Auwes! Tack för ditt mail. En konsultation kostar 500 kr, då ingår även datasimulering av din näsa. Du är välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 då kan vi svara på fler frågor eller om du vill boka in en tid för konsultation. Med vänlig hälsning Catharina USK